Uitnodiging Online kennissessie over 'Marktonderzoekdesign'
Half april verschijnt de nieuwe titel Marktonderzoekdesign. Het boek introduceert de ‘onderzoeksboom’, een model dat studenten inzicht geeft in de complexiteit van marktonderzoek en de verschillende onderzoekstechnieken die ze daarbij kunnen inzetten. Het laat studenten stapsgewijs zien hoe ze op een gestructureerde, creatieve en logische manier marktonderzoek ontwerpen. Daarbij staat steeds de link met het eigenlijke marketingvraagstuk centraal: welk type vragen werken bij loyaliteitsonderzoek, hoe leg je een customer journey vast of achterhaal je de koopcriteria van potentiële klanten?
Dinsdag 20 april I online kennissessie Marktonderzoekdesign
In deze gratis online kennissessie van 1 uur neemt o.a. Iris van Hest, auteur en docent Marktonderzoek & Marketing bij de Fontys Hogescholen, u mee in de achtergrond van deze nieuwe titel. Zij zal inzoomen op inhoudelijke thema's en de inzet in het hbo onderwijs. Daarnaast laat een van haar studenten, Brishna Nader, een praktijkcase zien. Aan het einde van de sessie is er ruimte voor uw vragen.
Voor deze sessie kunt u zich niet langer registreren.
De opname wordt op een later moment hier beschikbaar gesteld